Fjärrkontroll...till Volvo
Resultat 1 till 9 av 9
    fredrik_umea
    Guest

Fjärrkontroll...till Volvo

Undrar om någon vem som tillverkar stereon som sitter i Volvo v70, s80 mfl som heter SC-805. Jag vill nämligen få tag i en fjärrkontroll och vet inte vars man kan hitta en sån. Är det Volv handlarna som gäller eller?

fredrik_umea
    Guest

Hmmm

Upptäckte just hur mycket stavfel det blev.

slag påse.
    Namn
    Martin Svensson
    Reg.datum
    apr 2001

Re: Fjärrkontroll...till Volvo

Originally posted by fredrik_umea
    Undrar om någon vem som tillverkar stereon som sitter i Volvo v70, s80 mfl som heter SC-805. Jag vill nämligen få tag i en fjärrkontroll och vet inte vars man kan hitta en sån. Är det Volv handlarna som gäller eller?
    Om det är "fet bandaren" med en petare CD och kassettband så är det Original ratt med styrning eller ingen fjärr som gäller... tyvärr!
    Fd. Moderator

fredrik_umea
    Guest

Nehä

Det står på kartongen att den är "förberedd" för fjärrkontroll? Vilka är det som har gjort CDn, har hört att det är Alpine.

slag påse.
    Namn
    Martin Svensson
    Reg.datum
    apr 2001

Re: Nehä

Det står på kartongen att den är "förberedd" för fjärrkontroll? Vilka är det som har gjort CDn, har hört att det är Alpine.
    Jag vet, Jag ringde till Volvo och fick det svaret jag gav dig! (hade en sådan (skräp)stereo i min förra firma bil)
    Fd. Moderator

fredrik_umea
    Guest

Skräp stereo?

Vad var det som var så dåligt med den, jag tycker att den funkar utmärkt...Uteffekten är väl inte så bra, men det är ju det man har steg till.

slag påse.
    Namn
    Martin Svensson
    Reg.datum
    apr 2001

Re: Skräp stereo?

Vad var det som var så dåligt med den, jag tycker att den funkar utmärkt...Uteffekten är väl inte så bra, men det är ju det man har steg till.

Den är som sagt var Volvo byggd och gjord för att vem som helst i hela världen oavsett ålder och kön ska kunna lyssna på band, cd och radio.

Och när man testat och tryckt in mute knappen (dvs. ett tryck på volym knappen) i radio läge och det står "Pause" i displayen. Ja då har man provat alla extra funktioner denna stereo har att erbjuda ;-)
    Fd. Moderator

fredrik_umea
    Guest

Ok

Okej....det finns fjärrkontroll att köpa....för 800 kr hos volvohandlarn.

slag påse.
    Namn
    Martin Svensson
    Reg.datum
    apr 2001

Re: Ok

Okej....det finns fjärrkontroll att köpa....för 800 kr hos volvohandlarn.
    Trevligt. den fanns inte för ett och ett halvt år sedan.
    Fd. Moderator

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här