Sidan 8 av 57 FörstaFörsta 123456789101112131415182838 ... SistaSista
Resultat 106 till 120 av 850
    Super Moderator Skyracers avatar
    Namn
    Håkan Eriksson
    Reg.datum
    jun 2003
    Jobb
    Konsult + DJ
    "Better with Kinect Sensor"

Finns det verkligen någon som allvarligt tycker det, eller har jag missat poängen?
    Skall man köra en bil genom att vifta med armarna?

Mvh
    Håkan
    Senast redigerat av Skyracer den 2011-07-23 klockan 15:09.
    zatzy.com | crew
    SuperModerator - Zatzy.com
    E-mail: info@skyline.se

Porsche-tok Hakans avatar
    Namn
    Håkan B
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Telecom
    Antagligen så syftar dom på head-tracking funktionen.
    Men jag har en känsla av att det är rätt få som kommer att nyttja Cinect.
    Cinquecento

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Headtracking samt att man kan ju köra med händerna !

Men sen menar dom kanske att Autovista läget blir en mer "verklig" upplevelse med Kinekt.

Sen kommer Forza att vara röststyrt med ! Men skumt att man måste köpa en Kinekt för att kunna gör det.

Skulle gärna sett att man kan måla bilarna med kinekt! Att det blir som i Ironman när Stark bygger sin dräkt =) Men det är väll några år tills det går
    I like the Recaro seats , but i dont have an Recaro ass
    "Min bil drar 2,5l milen . Jag är ingen miljöbov , jag är en livsnjutare" - Rauken 080616

Volvo. For life. Fjellners avatar
    Namn
    Jonas F
    Reg.datum
    jun 2004
    Lustigt att ingen kan stava till Kinect
    Citat Ursprungligen postat av BeastPower Visa inlägg
    Veyron dyrkare verkar ha mycket gemensamt med Apple dyrkare - fakta duger liksom inte :-)

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Haha det var ett svårt ord det =)

Alla som hunnit med att skicka in sin Pre-order kvitto till Turn 10

kommer att få en Gåva i form av en Unicorncar till FM3 nästa vecka

Så en RX7 Spirit R kommer ni att få! Detta är bara början på små roliga saker man kommer få till FM3 o FM4
    "Min bil drar 2,5l milen . Jag är ingen miljöbov , jag är en livsnjutare" - Rauken 080616

Porsche-tok Hakans avatar
    Namn
    Håkan B
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Telecom

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Men dessa bilder har kommit ut! Är från en Designer, Ryan Scott Lee som gör Hemsidor m,m Han ha tydligen designat all info i Auto Vista läget i FM4

Lexus LFA

Lamborghini Aventador LP 700-4

Agera Egg på TopGear Banan

TVR SIGARIS

GUMPERT APPOLLO(N)

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Hittade lite flera bilder!

Kinect info

Bernese Alps??
    Mugello & Silverstone

Fujimi Notera Weather 78!
    Väder omväxlingar på G ??

Registered User
    Namn
    A
    Reg.datum
    mar 2006
    Uppdateras hårdvaran i Xbox 360?

Det kan ju omöjligt bli mycket bättre grafik om inte hårdvaran är utbytt mot bättre?

360 kom väl typ 2005 eller något.

Big Six
    Namn
    Adam B
    Reg.datum
    jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Auto Visa inlägg
    Uppdateras hårdvaran i Xbox 360?

Det kan ju omöjligt bli mycket bättre grafik om inte hårdvaran är utbytt mot bättre?

360 kom väl typ 2005 eller något.
    De har uppgraderat tillverkningsprocesserna men de har inte gjort ingrepp som påverkar throughput, förbättrade tillverkningsprocesserna gör att 360:n genererar mindre värme och är tystare.
    Big Six

Turbo addict
    Namn
    Mikael R
    Reg.datum
    sep 2003
    Jobb
    Hertig
    Tyckte jag läste att PS3:an ska ha en livscykel på 10år. Boxen kanske har samma.. hur som helst så är det sjukt snyggt om man jämför med de tidiga xbox360 spelen som kom ut.

Det är i min mening mer imponerande att klämma ut det sista ur befintlig hårdvara istället för att vänta med spelet tills det kommer en bättre konsol.
    2000 Mitsubishi Lancer Evolution VI T.M.E@600hp

Registered User
    Namn
    Andreas C
    Reg.datum
    mar 2010
    tror dom inte satsar på snyggaste grafiken som xboxen klarar, tror dom skulle kunna ligga i samma liga som Gt5 om dom vill det men satsar nog på annat, samt deras lite mera teknade look har funnits sen första spelet, dom håller sig till det helt enkelt. man känner igen spelet då när man ser bilder

Registered User
    Namn
    Fredrik
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Student
    Jag personligen ställer inte så höga krav på grafiken, som fm3 eller snäppet bättre duger utmärkt. Men det är en del andra saker som en är grafikrelaterat som jag hoppas blir fixat.

Tycker ändå att forza har hållit en jämn och bra kvalitet på grafiken, exempelvis så ser miljöerna runt om banorna ganska så bra ut., jämfört med gt5. Det är väll lite olika prioriterat kanske.

Ps3 och 360 har ganska så likvärdig hårdvara vad jag har läst, tror tillomed 360 hade lite vassare grafikkort.
    //Fredde

Besserwisser
    Namn
    Daniel K
    Reg.datum
    dec 2004
    Citat Ursprungligen postat av pk82 Visa inlägg
    Haha det var ett svårt ord det =)

Alla som hunnit med att skicka in sin Pre-order kvitto till Turn 10

kommer att få en Gåva i form av en Unicorncar till FM3 nästa vecka

Så en RX7 Spirit R kommer ni att få! Detta är bara början på små roliga saker man kommer få till FM3 o FM4
    Hur gör jag det? Går det att skicka kopia på köpbeviset till dom??
    http://blogg.kortkort.net/#home custom-made kort av alla slag

Daniel Karlsson

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Redan klippat o klistrat detta på ett annat forum så kopierar in den här om hur ni går tillväga för att få lite Goodies till FM3 och FM4

There are plenty of great reasons to pre-order your copy of Forza Motorsport 4. Most of them you know: a car collection full of the world’s greatest rides; a cosmopolitan lineup of the finest tracks from across the globe on which to drive; the best graphics found on the Xbox 360; and a plethora of incredible new features that are set to redefine automotive entertainment.

If you haven’t already pre-ordered Forza 4, then you’re in luck because today we are announcing our Forza Motorsport 4 Pre-Order Incentives Program. Between now and the launch of Forza 4 starting October 11, everyone who pre-orders will be eligible to receive special in-game gifts if they follow the steps below. This is our way of thanking those of you who have purchased Forza 4 early and welcoming you to the thriving, vibrant Forza Motorsport community. Here’s how it works:

When you pre-order your copy of Forza 4, let us know about it in the following way:

1.Send a copy of your receipt to forza_preorder@microsoft.com with your Gamertag (just the Gamertag) in the subject line. This can be either a scanned copy or a photograph of your receipt in JPEG format. Be sure and write your Gamertag on the receipt and make sure the date is clearly legible. Be sure to include your Xbox LIVE Gamertag in the subject line of your e-mail. And, before you ask, yes we WILL be looking at all the e-mails to make sure you included your receipt.

We will be sending out the pre-order incentive gifts to all participants of the Forza Motorsport 4 Pre-Order Incentive Program. However, just as with Forza 3, you must have an Xbox LIVE Gold Membership in order to receive gifts in Forza Motorsport 4. If you’ve been holding off on getting a Gold Membership, maybe the incentive gifts will help you decide to upgrade!

Remember, if you change your Gamertag between now and ship date on October 11, send us another email with your new Gamertag in the subject line to ensure that you get your gift.

That’s all there is to it! Stay tuned to this page in the coming weeks, where we’ll be unveiling additional details on the gifts we’ll be sending out to those who pre-order.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här