Sidan 31 av 57 FörstaFörsta ... 11212425262728293031323334353637384151 ... SistaSista
Resultat 451 till 465 av 850
    Registered User
    Namn
    Andreas C
    Reg.datum
    mar 2010
    problemet med AI:n är just den där gummibandskänslan som finns i fyran..kör alla samma klass..tex m3 så sticker en i väg som om den har mkt flera hästar än resten av gänget..man får jaga nått varv..o sen precis när du lyckas köra om den tex så slutar den köra fort helt plötsligt o du kan dra ifrån en hel del, dock när du minst annar det så ligger han o sniffar i rumpan från ingenstans fast du kör precis lika bra som när du kom ifatt o körde om..

sen vet jag inte om jag gör fel..men har samma tanke som AB..tycker man ligger på ställ i varenda kurva oavsett hur sakta det en går o hur fint man än tar kurvan..lägger svarta spår i varje kurva..klart störande

Evil Es avatar
    Namn
    Erik
    Reg.datum
    nov 2009
    Citat Ursprungligen postat av Andyah Visa inlägg

sen vet jag inte om jag gör fel..men har samma tanke som AB..tycker man ligger på ställ i varenda kurva oavsett hur sakta det en går o hur fint man än tar kurvan..lägger svarta spår i varje kurva..klart störande
    Har inte riktigt samma problem om jag är lite försiktigt med gasen ur kurvan, men det är ju rätt skoj att krita ur, så det är inte ofta jag är så blygsam....

Registered User
    Namn
    Peder H
    Reg.datum
    jul 2002
    har joinat ztzy clubben, proboard3r. Adda gärna mig som friend också!
    Kung

Erat förtret Mitt nöje!
    Namn
    David S
    Reg.datum
    apr 2001
    Jobb
    Busschafför (beställnings trafik)
    Citat Ursprungligen postat av fanimej Visa inlägg
    När det skickas som brev så får man ju inget kolli-id. Det är väl bara när det är paket.
    jag fick det iallfall till mitt spel

såg att det tagit sig fram till utlämningstället ungefär samtidigt som sms kom
    men är lite skadad då jag fått mycket paket så jag vet vilken tid macken här hemma får sina paket =)

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Körde racing idag med 16st det var fan trångt på banan (Maple Valley) Men skoj var det =) Dock lite jobbigt men 16 pers tjatandes hela racet
    I like the Recaro seats , but i dont have an Recaro ass
    "Min bil drar 2,5l milen . Jag är ingen miljöbov , jag är en livsnjutare" - Rauken 080616

Turbo addict
    Namn
    Mikael R
    Reg.datum
    sep 2003
    Jobb
    Hertig
    Citat Ursprungligen postat av pk82 Visa inlägg
    Körde racing idag med 16st det var fan trångt på banan (Maple Valley) Men skoj var det =) Dock lite jobbigt men 16 pers tjatandes hela racet

Körde du public också eller?
    2000 Mitsubishi Lancer Evolution VI T.M.E@600hp

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Körde du public också eller?
    Nope 16 från ett annat forum
    "Min bil drar 2,5l milen . Jag är ingen miljöbov , jag är en livsnjutare" - Rauken 080616

Fifan Stonkans avatar
    Namn
    Stefan G
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Volvo
    Nån som har koll på när första DLC kommer? Tyckte det var prat om att dom skulle vara väldigt flitiga med just det..

Besserwisser
    Namn
    Daniel K
    Reg.datum
    dec 2004
    Citat Ursprungligen postat av Stonkan Visa inlägg
    Nån som har koll på när första DLC kommer? Tyckte det var prat om att dom skulle vara väldigt flitiga med just det..
    De sa väl 1 per månad?

Spelet har vart ute en vecka i Europa, tar nog 4 till iaf.
    http://blogg.kortkort.net/#home custom-made kort av alla slag

Daniel Karlsson

Registered User
    Namn
    Andreas C
    Reg.datum
    mar 2010
    dom sa väl en dlc i månaden när trean kom oxå? det gick väl lite si o så med det?

Turbo addict
    Namn
    Mikael R
    Reg.datum
    sep 2003
    Jobb
    Hertig
    Citat Ursprungligen postat av pk82 Visa inlägg
    Nope 16 från ett annat forum

Alive-dessertör! ;P
    2000 Mitsubishi Lancer Evolution VI T.M.E@600hp

Besserwisser
    Namn
    Daniel K
    Reg.datum
    dec 2004
    Måste försöka få ihop en liga här också tycker jag, gäller bara att det blir vettiga bilar så det blir vettiga race, alltså inte vem som kan åka fortast innan svängen med sin Audi RS2 i R3 utan väghållning. A-klass? kanske långsammare till och med...
    http://blogg.kortkort.net/#home custom-made kort av alla slag

Daniel Karlsson

Vänner sökes E28 Fantast
    Namn
    Peter K
    Reg.datum
    nov 2005
    Jobb
    Crew Cheif Arlanda
    Alive-dessertör! ;P
    Hälsar på lite här då o då Ibland!

Registered User Phant0ms avatar
    Namn
    Robin Antonsson
    Reg.datum
    jan 2005
    Nu får väl jag mig en jävla utskällning för att tagit upp GT vs Forza men tycker det är lite intressant.

Spelar Forza 4-5h i veckan nu och på söndagarna sätter jag mig i kör en serie i GT5 .
    När jag spelat Forza några timmar så går tankarna till att forza är nog lite roligare än GT5 och grafiken rätt lika.

Men så kommer söndagen och Gt5 åker på. första saken som slår en är ju grafiken. Grafiken är så mycket bättre i Gt5 att man knappt kan tro det är på samma generations spelkonsol.
    Om man bortser från dom pinsamt fula standarndbilarna som förstör en del av spelet.

Det andra som slår än är att spelkännslan.
    Forza har fått till en körkännsla som är otroligt rolig, men när man pillar med inställningarna så svarar det inte alls som i verkligheten. det gör det i Gt5.

Gt5 är mycket tråkigare i kännslan, men mycket närmre verkligheten.
    Ni som inte spelat Gt5 dom senaste månaderna efter den sista uppdateringen borde göra det, så mycket har förbättrats.

Läser man in denna tråden så är det många som skriver saker som att spelen inte spelar i samma liga och att forza är så mycket bättre än Gt5.....
    Nu vet jag inte hur ni menar och om ni ser nått som ingen annan med en neutral syn ser, men jag låter er tycka så.
    Jag tycker båda spelan är klart värda den tiden jag lägger på dom och båda är verkligen topoff the line. Men GT5 är stråt vassare på så många plan att det blir ganska mycket bättre i slutändan.
    Forza totalt förnedrar Gt5 i Ljudet, men det räcker inte för att gå om.

GT5 tog hem priset för besta racing game nu 2011 ett pris som gick till Forza 3 2010.

"Gran Turismo 5 took top honors in the Racing category at the 2011 Golden Joystick Awards, one of the gaming industry’s highest-profile awards ceremonies (congratulations, Polyphony Digital!)."
    Senast redigerat av Phant0m den 2011-10-22 klockan 07:31.
    Sveriges snabbaste JDM

Porsche-tok Hakans avatar
    Namn
    Håkan B
    Reg.datum
    maj 2003
    Jobb
    Telecom
    Håller med dig på många sätt.
    Forza är mycket "roligare" och det är mer lek över det hela.

Jag hade riktigt roligt med GT5 i början, men jag kände mig så jäkla lurad pga alla standardbilar. Detta sänkte hela spelet för mig. Hur i hela h*lvete kan man komma på en så dum idé? Jag har ju inte betalat för ett demo!?
    Dock så är körkänslan i GT5 enligt mig lite mer realistisk.

Vilket man tycker är bäst beror ju helt och hållet på vilken speltyp man är.
    Men i mina ögon är Forza betydligt bättre.
    Cinquecento

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här