Sidan 21 av 21 FörstaFörsta ... 111415161718192021
Resultat 301 till 303 av 303
    .!.. o[Õ_õ]o ..!. inzanis avatar
    Namn
    David Andersson
    Reg.datum
    aug 2002
    Jobb
    Bergarbetare
    Bra Robin. Detta skall bli spännande framöver!

Tycker ni ska göra en flik på sidan med lista över alla banor som kommer köras. Samt då ha en lista med tider på vardera bana inom varje klass.
    Känns som för min del att jag endast är intresserad i tiderna. Att följa en serie med poängsystem är inte aktuellt för mig och säkert många andra då det innebär att man skall kunna närvara vid varje tävling, vilket inte alltid går!
    Vissa av oss bygger en timeattackbil är just för utvecklandes skull av bil och förare. Och då känns det som man mest är ute efter att jaga tid, inte poäng. Det är min synpunkt på det hela iaf.

Har lite frågor ang Pro Modified klassen då min bil kommer bli byggd åt det hållet. Köra helt på slicks blir nog aktuellt, än iaf.

Ritningen ni har på fullburen. Vill ni ha fäst baksträvorna i stötdämpartornen bak eller hjulhusen som SBF's reglemente?

I mitt fall gällande kolfiber tak så har BMW varit så snäll att satt ett stag som går mellan B stolparna på m3orna utan taklucka. Det är ju inget "kryss"stag men det är ju en balk. Det kanske duger?
    Se #5 RealOEM.com BMW E46 M3 CSL Roof
    http://i264.photobucket.com/albums/i...and800x600.jpg

6:2 Instrumentpanelen måste vara som från fabrik eller fullängds panel

Jag hade tänkt köra utan instrumentpanel. Typ som detta:
    http://www.evosport.com/public/custo...d_day18_02.jpg
    Innebär det att jag är körd och måste sätta dit skiten?

7:1 Bromsljus och baklyktor måste alltid fungera
    Det innebär att jag kan fimpa framlyktorna och sätta dit kolfiber diton? Vill vara säker innan man gör något drastiskt. Stod ju inget annat under belysnings delen så jag antar det är OK.
    -:.:- Garaget -:.:-

Registered User
    Namn
    Hasse S
    Reg.datum
    aug 2010

krutcupens time-Attack

Vi kör time attack på samtliga Krutcupsrace.
    och vi kör efter att man får komma med vad man vill och köra så länge det finns ljuddämpare.
    och att man kommer för att ha kul helt enkelt.

Alla våra datum för time -Attack finns här

Sala Racing Park mellan Västerås-Sala Mittsverigebanan mellan sundsvall-Härnösand

28/4
    12/5
    2/6
    26/8
    9/9
    7/10
    3/11
    5/5
    29/9
    27/10
    1/12

Krutcupen.se - officiella hemsida!

Registered User Phant0ms avatar
    Namn
    Robin Antonsson
    Reg.datum
    jan 2005
    Citat Ursprungligen postat av inzani Visa inlägg
    Bra Robin. Detta skall bli spännande framöver!

Tycker ni ska göra en flik på sidan med lista över alla banor som kommer köras. Samt då ha en lista med tider på vardera bana inom varje klass.
    Känns som för min del att jag endast är intresserad i tiderna. Att följa en serie med poängsystem är inte aktuellt för mig och säkert många andra då det innebär att man skall kunna närvara vid varje tävling, vilket inte alltid går!
    Vissa av oss bygger en timeattackbil är just för utvecklandes skull av bil och förare. Och då känns det som man mest är ute efter att jaga tid, inte poäng. Det är min synpunkt på det hela iaf.

Har lite frågor ang Pro Modified klassen då min bil kommer bli byggd åt det hållet. Köra helt på slicks blir nog aktuellt, än iaf.

Ritningen ni har på fullburen. Vill ni ha fäst baksträvorna i stötdämpartornen bak eller hjulhusen som SBF's reglemente?

I mitt fall gällande kolfiber tak så har BMW varit så snäll att satt ett stag som går mellan B stolparna på m3orna utan taklucka. Det är ju inget "kryss"stag men det är ju en balk. Det kanske duger?
    Se #5 RealOEM.com BMW E46 M3 CSL Roof
    http://i264.photobucket.com/albums/i...and800x600.jpg

6:2 Instrumentpanelen måste vara som från fabrik eller fullängds panel

Jag hade tänkt köra utan instrumentpanel. Typ som detta:
    http://www.evosport.com/public/custo...d_day18_02.jpg
    Innebär det att jag är körd och måste sätta dit skiten?

7:1 Bromsljus och baklyktor måste alltid fungera
    Det innebär att jag kan fimpa framlyktorna och sätta dit kolfiber diton? Vill vara säker innan man gör något drastiskt. Stod ju inget annat under belysnings delen så jag antar det är OK.
    OM taket är av kolfiber från fabrik så duger oem balkar och förstärkningar i club klasserna.
    I Pro klasserna så krävs minst en snedsträva.

Om du tänker köra utan instrumentpanel så kommer bilen bara klassas in i Pro.

Buren ska följa Sbf,s föreskrifter för egen säkerhets skull.

Ang ljusen så har du uppfattat det korekt.

Och jag kan garantera att sidan kommer fyllas med topplistor, tider och allt man kan önska.
    Sveriges snabbaste JDM

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här