Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 17
    Registered User
    Namn
    Patrik P
    Reg.datum
    aug 2002

Panik, vad ge sin flickvän i 22 års present?

Som topic lyder, vet ej vad jag ska ge ehnne och hon fyler år på måndag. Förslag? Funderar på ett väldigt speciellt armband som jag sett i en butik på fredsgatan i GBG. tre stora pärnstenar som sitter mellan två ringar i silver, men fantasin tar slut där, ingen annan som har något bra förslag?

Pimpin´ Karlstad
    Namn
    johan k
    Reg.datum
    mar 2002
    Det är nog inte fel (om hon gillar smycken). Man kan ju även göra en fin middag med levande ljus och sådant. Det uppskattas defintivt även om maten blir misslyckad. Det har sagts förut men tål att sägas igen: det är tanken som räknas

Dyra presenter kan tyda på dåligt samvete, skuldkänslor att man inte gör tillräckligt. Men det är olika hur man är som person.. vissa kan kräva dyra presenter som bevis på kärleken.

Registered User
    Namn
    Patrik P
    Reg.datum
    aug 2002
    Citat Ursprungligen postat av electronaut
    Det är nog inte fel (om hon gillar smycken). Man kan ju även göra en fin middag med levande ljus och sådant. Det uppskattas defintivt även om maten blir misslyckad. Det har sagts förut men tål att sägas igen: det är tanken som räknas

Dyra presenter kan tyda på dåligt samvete, skuldkänslor att man inte gör tillräckligt. Men det är olika hur man är som person.. vissa kan kräva dyra presenter som bevis på kärleken.
    Naa, asså så väst dyrt var det inte typ 1300 bara men det är verkligen ett speciellt smycke, vet inte det där med middag hemma, kanske ute... kan inte laga mat

Zatzy Beroende !
    Namn
    Nånting G
    Reg.datum
    mar 2003
    Jobb
    Data 01010101
    Ge henne en "sminkdag" på The Make Up Store.

Vad skall man göra när inget fungerar ?

Pimpin´ Karlstad
    Namn
    johan k
    Reg.datum
    mar 2002
    Citat Ursprungligen postat av viggen@orust
    Naa, asså så väst dyrt var det inte typ 1300 bara men det är verkligen ett speciellt smycke, vet inte det där med middag hemma, kanske ute... kan inte laga mat
    Som sagt .. gör ett seriöst försök iallafall. Att du gör något du och hon vet att du inte är superhaj och att du gör det för henne tror jag skulle uppskattas eftersom det är en personlig grej som bara du kan göra. Jag skulle t.ex. bli väldigt glad om min tjej gjorde en bokhylla till mig (trots att hon inte kan snickra). Att hon lagt ner tid och ork på att göra något personligt istället för att ta ett sms-lån och köpa en bokhylla på ikea skulle kännas roligt. Men middag ute är inte helt fel heller .. bara det är speciellt och något extra som man inte brukar göra.

Kör Bmw 316, M3 Kittad Konstapelns avatar
    Namn
    Christian E
    Reg.datum
    jan 2005
    Jobb
    Skvätta sten på bilar
    smycken går ju alltid hem hos tjejer, konstigt nog :P hehe
    Snickare EK
    - Total Entreprenad inom bygg

Klimatkompenserar! Arsons avatar
    Namn
    Mattias A
    Reg.datum
    okt 2002
    Jobb
    PC Tekniker
    Säger en sak: UNDERKLÄDER av någon mer exklusiv kollektion, brukar vara uppskattat! Ta bara reda på rätt storlek hehe

Dessutom kommer din flickväns kompisar bli rejält avundsjuka ;-)

Registered User Jerseykos avatar
    Namn
    Pernilla E
    Reg.datum
    maj 2004
    Jobb
    Arlanda
    Citat Ursprungligen postat av Konstapeln
    smycken går ju alltid hem hos tjejer, konstigt nog :P hehe
    Jag använder aldrig smycken, tror jag haft förlovningsringne på mig i max totalt 4 veckor av snart 3 år.

Jag fyller 22 i december, och jag skulle bli glad om jag fick presentkort på kläder. För jag handlar aldrig kläder för alla mina pengar går till min hobby!

Kör Bmw 316, M3 Kittad Konstapelns avatar
    Namn
    Christian E
    Reg.datum
    jan 2005
    Jobb
    Skvätta sten på bilar
    Citat Ursprungligen postat av Jerseyko
    Jag använder aldrig smycken, tror jag haft förlovningsringne på mig i max totalt 4 veckor av snart 3 år.

Jag fyller 22 i december, och jag skulle bli glad om jag fick presentkort på kläder. För jag handlar aldrig kläder för alla mina pengar går till min hobby!

Finns alltid undtag i kategorierna
    Snickare EK
    - Total Entreprenad inom bygg

Registered User
    Namn
    Pontus K
    Reg.datum
    jul 2005
    Jobb
    Sjöman
    En resa till er båda till något exotiskt land..

Registered User
    Namn
    Edward D
    Reg.datum
    jan 2005
    Kläder och underkläder brukar jag ge till min flickvän. Smycken har hon alldeles för mkt av. Iofs det har hon av kläder också...

Kanske någon spa-weekend eller nåt?

Registered User
    Namn
    Patrik P
    Reg.datum
    aug 2002
    ähh, hon önskar asig och skall få en ....... cykel! Yes dunderOromantiskt men det e juh de hon önskar sig en så ja tänkte ta henne till en affär på sin födelsedag så kan gon välja en själv!

Lite svårt att fixa det innan hehe.

Fan vissa lär juh tro ja köper hennes kärlek.... på tio månader har hon fått:
    kläder
    elpiano
    fiddy
    smycken

JAG ÄR GALEN......

Registered User
    Namn
    Christofer H
    Reg.datum
    feb 2005
    fick av mitt ex ett häfte ifrån gallerix eller liknande där det står massa olika saker som t.ex "frukost på sängen" "middag och valfri efterätt" osv osv som jag skulle använda när jag kände för det...t.ex om jag ville ha en frukost så rök ett kort. Tror det sitter en 8-10 kort i häftet. Ganska enkel men bra present =)
    Här skulle det kunna stå något vettigt...

Unregistered User... kumans avatar
    Namn
    Markuz K
    Reg.datum
    mar 2003
    Citat Ursprungligen postat av SnApS
    fick av mitt ex ett häfte ifrån gallerix eller liknande där det står massa olika saker som t.ex "frukost på sängen" "middag och valfri efterätt" osv osv som jag skulle använda när jag kände för det...t.ex om jag ville ha en frukost så rök ett kort. Tror det sitter en 8-10 kort i häftet. Ganska enkel men bra present =)
    Middag med valfri efterrätt ?^^ Oj oj oj... det skulle bli en bra efterrätt!! I can tell you that

Registered User
    Namn
    Christofer H
    Reg.datum
    feb 2005
    exakt. fanns även med en lapp där det stod "Valfritt" =)
    Här skulle det kunna stå något vettigt...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här