Resultat 1 till 5 av 5
    Audi User
    Namn
    Tommy J
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    SupportTekniker

Vägkartor på Finland?

Finns det vägkartor av finland till datorer?? Typ som route 66? I den finns inte finland med Eller Blåkartan kanske finns som finsk version. Ska o resa till mellersta/södra finland och skulle behöva karta o GPS på min bärbara burk...

BMW FOR LIFE
    Namn
    Kjell A
    Reg.datum
    nov 2001
    Jobb
    IT
    http://www.lomasuomi.fi/karttapalvelu/index.cfm

Där finns en karta. Bara att slå in varifrån och vart så kommer kartan fram. Inte den bästa dock. Har kört fel 2 gånger på grund av den

Franskbilsfanatiker. typ. zoddris avatar
    Namn
    Jonas S
    Reg.datum
    aug 2002
    Jobb
    problemlösare, Phoenix Foundation
    Har också sökt efter nåt liknande men kammat noll. Om man nu inte vill betala multum förståss..

Men vill du planera rutter på nätet så rekommenderar jag HERE - City and Country Maps - Driving Directions - Satellite Views - Routes , är på svenska och allt!

Välkommen till Finland förövrigt, ska du till mellersta delen hoppas jag det är kusten (österbotten) du talar om. Mycket trevligt såhär på sommaren.
    Citat Ursprungligen postat av irc.zatzy.com
    [17:28] <@Wernvall> Emperor2000 har du en rosa kitty tröjja jag kan låna ikväll??
    [17:29] <@Emperor2000> mja en röd

opel on pop
    Namn
    Ronnie H
    Reg.datum
    feb 2004

Audi User
    Namn
    Tommy J
    Reg.datum
    okt 2001
    Jobb
    SupportTekniker
    Tackar alla denna verkar bra: HERE - City and Country Maps - Driving Directions - Satellite Views - Routes
    Ska till österbotten. närmare bestämt ullava :-) Ska till kokkola o forska och lite överallt där :-) Bara ett stort problem... min finska är inte den bästa Jävlars vad man glömmer språk fort när man inte snackar det. Men i kokkola så funkar la svenska hyffsat bra iallafall??

Edit: Men program skulle vara bäst. eftersom att jag har en GPS och tänkte köra med den i en bärbar burk...
    Senast redigerat av quattrotommy den 2004-07-05 klockan 18:53.
    http://www.garaget.org/show.php?car=2636

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här