Resultat 1 till 13 av 13
    fredrik_umea
    Guest

GTA VC Fel... (mss32.dll)

När jag ska starta GTA så står det att jag saknar mss32.dll filen. Vad har den för uppgift och vad behöver jag installera?

Latmask Sonics avatar
    Namn
    Johan N
    Reg.datum
    apr 2002
    Om du installerat en piratkopia, så ta bort det, installera igen, och välj att INTE installera alternativet med radion. Hoppas du förstår. Det gör iaf att spelet inte funkar.
    I heard u suck ass?

fredrik_umea
    Guest
    Jag har laddat ner den från dc i iso format. Packade upp den och då är spelet redan installerat. Det går alltså inte att installera det.

emf
    Guest
    eller köp det!

finns det INGET forum som är fritt från sådant här skit?

Tidsoptimist
    Reg.datum
    jul 2002
    Jobb
    bagare på skansen... (sant) :(
    Originally posted by emf
    eller köp det!

finns det INGET forum som är fritt från sådant här skit?
    Vadå skit? idiotiskt uttalande...

fredrik_umea:

En iso är en exakt kopia av en cdskiva.. i Detta fall ska det finnas två skivor.. inget spel är "installerat" bara du stoppar i en skiva det finns många t.ex .dll som behöver registreras för att kunna användas av programmet... som du beskriver så har du troligen bara ena skivan "spelskivan" och saknar "installationsskivan" eller så har du en rip som antagligen behövs göras något med..
    har du läst .nfo:n?
    annars finns nästan alla releaser med respektive nfo här: NFOrce Entertainment B.V. - Hosting Solution Services

Lycka till!
    Ingenting köpes!

fredrik_umea
    Guest
    Jag håller delvis med dom som säger att man ska köpa spelen. Okej....jag köper spelet om det är bra och man inte tröttnar på det efter 2 timmar. Men inte annars. Därför vill jag gärna spela spelet innan jag köper det. Finns för många taskiga spel ute på marknaden.

emf
    Guest
    Originally posted by Kallex
    Vadå skit? idiotiskt uttalande...
    Jag syftar på att det alltid ska diskuteras en massa sådant här skit på forum.. iofs är väl kanske inte zatzy ett särskilt seriöst forum, men iaf. Tycker att det är förjävligt att moderatorerna låter det snackas sådant här.

Registered User
    Namn
    Fredrik N
    Reg.datum
    jul 2002
    Har du bränt/mountat CD2? Har du ens installerat spelet korrekt? Kör du med eller utan installerad radio? Har du bytt ut .exe-filen?

fredrik_umea
    Guest
    Det funkar nu....

Man ska

Installera spelet från iso filen med hjälp av Daemontools och sen spela spelet med hjälp av samma program

Tidsoptimist
    Reg.datum
    jul 2002
    Jobb
    bagare på skansen... (sant) :(
    Originally posted by fredrik_umea
    Det funkar nu....

Man ska

Installera spelet från iso filen med hjälp av Daemontools och sen spela spelet med hjälp av samma program
    Alt. bränna ut det så slipper du ha deamontools som ligger och suger minne... bara ett tips!
    Ingenting köpes!

Latmask Sonics avatar
    Namn
    Johan N
    Reg.datum
    apr 2002
    Tycker det är mycket bättre att använda Daemon. Om det suger minne, så vet jag inte vad datorn kan tänkas använda det minnet till, för jag har aldrig stört mig på det.
    I heard u suck ass?

Laserskärare ZtarDuzts avatar
    Namn
    Markus Lindelöf
    Reg.datum
    aug 2002
    Jobb
    cutter
    Originally posted by Kallex
    Alt. bränna ut det så slipper du ha deamontools som ligger och suger minne... bara ett tips!
    Hehe har du 32mb ram?

Daemon tar 4-5mb minne. Sölar inte ner så förskräckligt

fredrik_umea
    Guest
    3 ghz 512 i ram....He dug

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här