metallicas nya låt?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 27
    18-åringen!
    Reg.datum
    sep 2002
    Jobb
    Student @ Tensta Gymnasium

metallicas nya låt?

jag har för mig att den heter St. Anger, MEN nmär jag söker på den och laddar från kazaa, och sen lyssnar så är det nåt musikaliskt som inte ens låter som melodin på låten... varför e de så, laddade tio olika, men samma sak, vafan e fel, har jag fel på öronen?
    MVH// hagge3
    Skriv korrekt om du vill bli tagen på allvar. (Med undantag för dyslektiker m.fl.)

Sportage -12 0Ri0Ns avatar
    Namn
    Erik B
    Reg.datum
    aug 2002
    Ett sätt att göra det jobbigt för oss som inte vill betala

Naken
    Namn
    Piotten Ö
    Reg.datum
    dec 2001
    Jag har för mig att det kom ut en fake veckan innan skivan släpptes, kan det vara den? Hörde talas om Meshuggah-låtar som var omdöpta till Metallicalåtsnamn. Make any sense?

V-Power User Laddtrycks avatar
    Namn
    Timmy P
    Reg.datum
    mar 2003
    Jobb
    Byggare Bob
    02-metallica-st_anger-mvp
    är den rätta

Kalmar Streetracers Nahojjens avatar
    Namn
    Johan L
    Reg.datum
    okt 2002
    om du gillar metallicas nya album så rekomenderar jag nog att köpa det, är rätt mycket bättre kvalite på cdn.....är ju redan kasst inspelat så att göra det värre med mp3 är inte riktigt att rekomendera...

Är ju rätt bra låtar, synd att de inte ville fixa till ljudet så det blev bra med....trummorna låter ju fruktansvärt och ljudnivån är inte den jämnaste....

graddfil
    Guest
    men varför kazaa ?
    enklare med dc, bättre också..

mvh

Registered User
    Namn
    Fredrik N
    Reg.datum
    jul 2002
    Originally posted by graddfil
    men varför kazaa ?
    enklare med dc, bättre också..

mvh
    Enkelt, alla har helt enkelt inte insett vad kazaa är. Testa att dra hem nåt program som letar trojaner osv. och känn er upplysta, kazaa-användare där ute ; )

Go 4 DC och ftp!

- DanneEs avatar
    Namn
    Danne Eklund
    Reg.datum
    apr 2002
    Köp skivan ! :-)

Legacy GT 2010
    Namn
    Johan L
    Reg.datum
    feb 2002
    Jobb
    Senior network technician
    Laddade hem på DC för några veckor sedan en skiva som hette St. Anger (retail) var inte Metallica på den, jag trodde att det var deras skiva och James lät lite mysko *s* men som sagt det är en annan skiva de döpt om låtarna och namnet på.

Tog däremot hem den riktiga St. Anger igår och fasen vad bra den var, precis som de skall låta. Lite Slipknot sound på trummorna :-)

Alla som gillar gamla Metallica dvs Masters of Puppets osv. kommer garanterat gilla denna. Som de skall låta.

- DanneEs avatar
    Namn
    Danne Eklund
    Reg.datum
    apr 2002
    Originally posted by Pannan
    Laddade hem på DC för några veckor sedan en skiva som hette St. Anger (retail) var inte Metallica på den, jag trodde att det var deras skiva och James lät lite mysko *s* men som sagt det är en annan skiva de döpt om låtarna och namnet på.

Tog däremot hem den riktiga St. Anger igår och fasen vad bra den var, precis som de skall låta. Lite Slipknot sound på trummorna :-)

Alla som gillar gamla Metallica dvs Masters of Puppets osv. kommer garanterat gilla denna. Som de skall låta.
    St. Anger är kallas!
    Köpte den på vägen upp till tullinge....

Sportage -12 0Ri0Ns avatar
    Namn
    Erik B
    Reg.datum
    aug 2002
    Originally posted by Freddesix
    Enkelt, alla har helt enkelt inte insett vad kazaa är. Testa att dra hem nåt program som letar trojaner osv. och känn er upplysta, kazaa-användare där ute ; )

Go 4 DC och ftp!
    Kazaa Lite äger dc

Fast ftp äger allt

Fuck off....End of story Menghinis avatar
    Namn
    Joakim Menghini
    Reg.datum
    maj 2002
    Jobb
    Allt med bilar

Nja du Pannan...

Nu vet jag inte riktigt vad du tänker på med gamla Metallica. Den kanske påminner liiiiite om 1:a skivan Kill em all, lite duktigare bara. Men dom är inte i närheten av mästerverk som Ride the lightning, Master of puppets, ...and justice for all. När jag hörde att det skulle vara lite tillbakablick med Metallicas nya blev jag riktigt glad....men usch vilken besvikelse det blev.
    Gothus sum, cave cornua

Legacy GT 2010
    Namn
    Johan L
    Reg.datum
    feb 2002
    Jobb
    Senior network technician
    Originally posted by Bimmerman
    Nja du Pannan...

Nu vet jag inte riktigt vad du tänker på med gamla Metallica. Den kanske påminner liiiiite om 1:a skivan Kill em all, lite duktigare bara. Men dom är inte i närheten av mästerverk som Ride the lightning, Master of puppets, ...and justice for all. När jag hörde att det skulle vara lite tillbakablick med Metallicas nya blev jag riktigt glad....men usch vilken besvikelse det blev.
    Finns inget som slår de gamla skivorna men den var trots allt bättre än de senaste de presterat på 90 talet :-)

Fasen trodde du var en trance fjolla :-)

Fuck off....End of story Menghinis avatar
    Namn
    Joakim Menghini
    Reg.datum
    maj 2002
    Jobb
    Allt med bilar
    Finns inget som slår de gamla skivorna men den var trots allt bättre än de senaste de presterat på 90 talet :-)

Fasen trodde du var en trance fjolla :-)
    Hehe...jag lyssnar på ALLT.....utom jazz och opera.
    Det skall gärna vara TUNGT vare sej det är rock eller trance. Just nu poppas det Sean Paul i hög volym i bilen.
    Gothus sum, cave cornua

Weekend Warrior
    Namn
    Pär A
    Reg.datum
    nov 2002
    Jobb
    Tändsticksreparatör
    Det är ju knappast mer "gamla metallica" det här, det är snarare en ny korn/limp bizkit klon, precis som ALLA JÄVLA NYA METALBAND!

Blir bara lite förbannad nu, varför måste alla låta "sådär som alla populära band låter"? Metallica har bara gått från variant av pop till en annan. Allt handlar bara om pengar.
    Ibland blir det lite utrymme över och då kan man skriva lite vad man vill och ibland blir det ingenting över fast man har hur många ord som helst kvar. Visst är livet bra orättvist.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här