Ang. frågan varför man blir k*t när det går fort.
Resultat 1 till 5 av 5
    Very Small yatzy User
    Namn
    Thomas J
    Reg.datum
    jul 2002

Ang. frågan varför man blir k*t när det går fort.

Moderator (som förmodligen plockade bort förra tråden), ta även denna om det inte passar men det finns dock en högst vetenskaplig förklaring.

I det centra i hjärnan som heter amygdala sitter ett antal känslor, bland annat fara och sexuella känslor. Dessa två känslor sitter nära varandra och eftersom fara är en mycket stark känsla kan den "av misstag" även påverka och framkalla sexuella känslor. Det är givetvis olika från person till person, men jag tror det finns fler här som har känt detta.

Bara mina 0.2...

/T

TAGLINE SERVICE DISCONTINUED UNTIL PAYMENT IN FULL IS RECEIVED

fredrik_umea
    Guest
    Du blev lite kåt när du tänkte på att du kunde få ett argt litet PM va? :P

Very Small yatzy User
    Namn
    Thomas J
    Reg.datum
    jul 2002
    Tack Fredrik för det skojiga inlägget! Du tillförde jääättemycket till forumet iom detta!!

Skoj...

Verkligen...

Skoj!

/T
    Senast redigerat av Topper den 2003-06-18 klockan 23:14.

TAGLINE SERVICE DISCONTINUED UNTIL PAYMENT IN FULL IS RECEIVED

Fuck the länsstyrelsen! "Danne H"s avatar
    Namn
    Danne H
    Reg.datum
    okt 2001

Re: Ang. frågan varför man blir k*t när det går fort.

Originally posted by Topper
    Moderator (som förmodligen plockade bort förra tråden), ta även denna om det inte passar men det finns dock en högst vetenskaplig förklaring.

I det centra i hjärnan som heter amygdala sitter ett antal känslor, bland annat fara och sexuella känslor. Dessa två känslor sitter nära varandra och eftersom fara är en mycket stark känsla kan den "av misstag" även påverka och framkalla sexuella känslor. Det är givetvis olika från person till person, men jag tror det finns fler här som har känt detta.

Bara mina 0.2...

/T
    Får tacka för den mkt vetenskapliga och klara förklaringen. Jag har aldrig någonsin råkat ut för ovanstående själv eller hört någon annan som gjort det. Personligen tror jag dock att det krävs lite mer än att ligga och cruza i 240km/h för att framkalla en så pass stark reaktion, måste nog till en punktering eller dikeskörning.

För övrigt kan man ju kanske undra över varför den första tråden blev låst, kan det vara för att det är OT OBS bara en personlig åsikt.
    EVO X MR

pensionerad zatzyan
    Namn
    Max Enström
    Reg.datum
    okt 2001
    antar att jag inte ens behöver skriva en närmare förklaring till denna låsning, då det redan är förklarat ett par ggr i tråden

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här